Co wpływa na pozycjonowanie stron w google?
SEO oznacza optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Jest to praktyka polegająca na zwiększaniu zarówno jakości, jak i ilości ruchu w witrynie, a także eksponowania Twojej marki poprzez wyniki wyszukiwania. Co wpływa na pozycjonowanie stron w Google? To pytanie zadawane jest przez naprawdę wiele osób. Artykuł został napisany przy współpracy z specjalistami z Evolve Poznań.
Wpływ pozycjonowania stron w Google
Pomimo akronimu SEO dotyczy zarówno ludzi, jak i samych wyszukiwarek. Chodzi o zrozumienie tego, czego ludzie szukają w Internecie, odpowiedzi, których szukają, słów, których używają, oraz rodzaju treści, które chcą konsumować. Znajomość odpowiedzi na te pytania pozwoli Ci połączyć się z osobami, które szukają w Internecie dostępnych rozwiązań. Wyszukiwarki to automatyczne sekretarki. Przeszukują miliardy treści i oceniają tysiące czynników, aby ustalić, która treść najprawdopodobniej odpowie na twoje zapytanie. Podczas gdy płatne reklamy, media społecznościowe i inne platformy internetowe mogą generować ruch na stronach internetowych, większość ruchu online jest napędzana przez wyszukiwarki.
Jak pozycjonować?
Bezpłatne wyniki wyszukiwania obejmują więcej nieruchomości cyfrowych, wydają się bardziej wiarygodne dla doświadczonych użytkowników i uzyskują znacznie więcej kliknięć niż płatne reklamy. SEO to także jeden z niewielu kanałów marketingu internetowego, który przy prawidłowym skonfigurowaniu może z czasem nadal wypłacać dywidendy. Jeśli dostarczysz solidną treść, która zasługuje na rangę dla odpowiednich słów kluczowych, ruch może z czasem wzrosnąć, podczas gdy reklama potrzebuje ciągłego finansowania, aby wysłać ruch do Twojej witryny. Wyszukiwarki stają się coraz inteligentniejsze, ale nadal potrzebują naszej pomocy. Optymalizacja witryny pomoże dostarczać lepsze informacje do wyszukiwarek, dzięki czemu treść będzie mogła być odpowiednio indeksowana i wyświetlana w wynikach wyszukiwania. Jeśli w końcu szukasz pomocy eksperta, ważne jest, aby wiedzieć, że wiele agencji i konsultantów zapewnia usługi SEO, ale ich jakość może się znacznie różnić. Wiedząc, jak wybrać dobrą firmę SEO, możesz zaoszczędzić dużo czasu i pieniędzy, ponieważ niewłaściwe techniki SEO mogą faktycznie zaszkodzić Twojej witrynie. Jeśli firma, dla której wykonujesz pracę SEO, działa lokalnie, albo poza witryną sklepową kwalifikuje się do wpisu w Google Moja Firma. W przypadku takich lokalnych firm Google ma wytyczne dotyczące tego, co powinieneś robić, a czego nie powinieneś robić przy tworzeniu tych treści. Warto o tym pamiętać podczas pozycjonowania stron.