optymalizacja seo
Biznes, Ekonomia

Niższy wynik – mniejszy ruch – niższy zarobek

Posted On 18 maja, 2017 at 10:46 am by / No Comments

Sprawdzając rankingi sprzedaży okazuje się, że do tej pory popularny model smartphona i laptopa, przestał generować zyski. Po wpisaniu nazwy produktu w wyszukiwarce widzimy jedynie wyniki konkurencyjnych sklepów – nasza strona znajduje się na dalekiej stronie wyszukiwania. Jeżeli do tej pory pozycjonowanie stron nie było naszym priorytetem – czas to zmienić.

Internauci szukają informacji na temat sprzętów komputerowych, opinii użytkowników oraz szczegółowych opisów produktów. Rozbudowa stron produktów o te aspekty to jedno z działań SEO, która na pewno przyczyni się do polepszenia wyników. Drugim jest linkbuilding – regularne pozyskiwanie linków z wartościowych domen i artykułów, do naszej strony. Dzięki takiemu zabiegowi wzmocnimy zaufanie i wartość naszej strony oraz wygenerujemy dodatkowy ruch z portali, na których umieścimy linki. Jeżeli prowadzimy sklep z elektroniką, warto zadbać o odpowiedni dobór słów kluczowych oraz umieszczenie odpowiednich zdjęć produktów. Użytkownicy lubią dobrze obejrzeć sprzęt przez zakupem.

Źródło: Linkbuilding

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *