Jakie gadżety reklamowe warto kupić do swojej firmy?
Filmy sporo inwestują w reklamę oraz różnego rodzaju drobnostki tak, jak gadżety reklamowe do rozdawania dla stałych oraz nowych klientów.
W co naprawdę warto inwestować? Przecież budżet na tego działania nie jest z gumy i powinien być jak najlepiej wykorzystany. Poniżej garść odpowiedzi i wskazówek dla osób planujących w najbliższym czasie zamówienie reklamowych gadżetów dla swojej marki.
Ciekawe gadżety reklamowe dla firm i marek
Obecnie istnieje naprawdę bardzo szeroki wybór różnego rodzaju ciekawych drobne gadżetów, które można rozmawiać stałym oraz nowym klientom na przykład dołączając je do zakupów. Poza tym można wybierać różne gadżety do pozostawienia w siedzibie firmy, z których na bieżąco mogą korzystać klienci. Dobrym pomysłem będzie tutaj chociażby zamówienie firmowych słodkości, takich jak krówki czy inne tego typu cukierki, który następnie można w ładny sposób wyeksponować w poczekalni. To naprawdę drobne gesty, które budują pozytywny odbiór marki przez klienta.
Ciekawe gadżety do reklamowania firmy
Przechodząc do sedna sprawy, na jakie gadżety warto postawić w najbliższym czasie? Najlepszym wyborem będą różnego rodzaju użyteczne drobnostki, z których klient rzeczywiście może korzystać praktycznie każdego dnia. Każdy lubi mieć przy sobie na przykład coś do pisania. Wygodny długopis albo ołówek z nadrukiem logo firmy lub jej nazwą to jeden z najlepszych pomysłów na inwestycję w użyteczne i atrakcyjne gadżety. Podobno rolę spełniają różne większe i mniejsze kalendarzyki. Można zamawiać zarówno takie do postawienia na biurku lub powieszenia na ścianie, albo zdecydować się na malutkie kalendarzyki do schowania w portfelu. Inne pomysły to między innymi smycze reklamowe do kluczy lub breloki do kluczy, otwieracze do butelek lub magnesy na lodówkę. Trochę więcej kosztują gadżety, takie jak chociażby kubki z nadrukiem logo lub nazwy firmy, podstawki pod kubki. Warto stawiać na przedmioty trwałe, które nie ulegną zbyt szybko zniszczeniu. Chociaż są trochę droższe od tradycyjnych tanich gadżetów reklamowych, ich siła działania jest znacznie większa.
Kiedy gadżety tego typu działają?
To właśnie trwało z tych drobnostek jest bardzo ważnym czynnikiem – im dłużej są one w obiegu w dobrym stanie, tym tak naprawdę dłużej przypominają o firmie czy marce. Trwałość związana jest natomiast bezpośrednio z jakością. Współcześni ludzie naprawdę coraz rzadziej wybierają przedmioty byle jakie, dlatego też nie warto im takich rzeczy wręczać, bo najprawdopodobniej szybko wylądują w śmietniku.
Zastanawiałem się nad kupnem długopisów i piłeczek antystresowych z logo firmy. Sądzicie, że to dobry pomysł?